Jedyną metodą na zdrowe odchudzanie może być ograniczenie pożywienia, zmiana diety oraz zwiększenie aktywności fizycznej. Wspomagacze odchudzania w postaci herbat czy pastylek odchudzających nie zdziałają nic bez treningów. Obojętnie, czy pragniesz zrzucić parę czy paręnaście kilogramów, reguły zdrowego, bezpiecznego odchudzania są jednakowe. Główna różnica to czas dojścia do celu.

Zdrowe

zdrowy omlet

Autor: Fotolia
Źródło: Fotolia

odchudzanie wymaga przede wszystkim cierpliwości. Nowe, diety – cud odchudzające pojawiają się każdego sezonu, ale powiedzmy sobie bez ogródek – nie ma magicznych potraw ani zestawów jadeł, dzięki którym schudniesz bez wyrzeczeń. Jedyne, co przynosi skutek to ograniczenie ilości spożywanych kalorii. Pewnie próbowałaś już niejednej katorżniczej diety, daremnie. Teraz my oferujemy ci program zdrowego chudnięcia, który pomoże raz na zawsze rozprawić się z tuszą i w końcu radować się wymarzoną sylwetką. Zadbaj o urozmaicone menu. Jednostajny jadłospis sprzyja niedoborom pokarmowym, to zaś niekorzystnie wpływa na przemianę materii. Dlatego ograniczając kalorie, trzeba pamiętać o ważnych komponentach odżywczych oraz zadbać o ubogacone menu. Każdego dnia jedz produkty z różnorodnych grup, które dostarczą organizmowi odpowiedniej ilości węglowodanów, białka, tłuszczy, witamin. Z produktów zbożowych należy wybierać te z pełnego przemiału (m.in.

Zainteresował Cię prezentowany artykuł? Jeżeli tak, to śmiało kliknij też ten link. Inne tego typu informacje znajdziesz również tutaj.

grube kasze, bułki pełnoziarniste, płatki owsiane), bowiem są one źródłem węglowodanów złożonych, które absorbują się wolniej i stopniowo uwalniają energię.

domowy hamburger

Autor: Daniel Means
Źródło: http://www.flickr.com

Mało tego aktywizują przemianę materii a także dostarczają witamin z grupy B oraz koniecznych w czasie odchudzania składników mineralnych. Cukry złożone to też jarzyny, jakich nie sposób pominąć, dbając o ładną figurę. Mogą pojawić się w formie sałatek na lunch, jako dodatek do porannej kanapki. Na cenzurowanym są natomiast cukry proste (między innymi w dżemach), które prócz dużej dawki kalorii zapewniają werwę tylko na krótko.
Dobrym źródłem pełnowartościowego białka może być mleko jak też jego przetwory jak też białe mięso przykładowo kurczak a również jajka (wyszukaj w internecie przepis na omlet). – więcej tutaj: Czasem możesz pozwolić sobie na domowe hamburgery. Jeśli nie masz pomysłu na ich wykonanie bądź kojarzą Ci się tylko z ociekającą tłuszczem bułka, warto zapoznać się z przepisami fit, które nie zaszkodzą Twojej figurze.Zobacz: zobacz www.