Ćwiczysz na siłowni, nie wiesz co konsumować, pragnąłbyś zdrowo się żywić oraz osiągać rezultaty niczym profesjonalny kulturysta. W tym artykule dowiesz się co można jeść, a co powinno się unikać w diecie pakera.

sezon

Autor: Tabasco PR
Źródło: Tabasco PR
Dodatkowo napomkniemy o suplementach diety.
Na początku chciałbym napisać o zastosowaniu suplementów w diecie pakera, jeżeli jesteś nowicjuszem na siłowni wcale nie potrzebujesz wspierać się odżywkami, bowiem twój organizm cudownie zareaguje na impulsy jakie da trening siłowy. W początkowych 6 miesiącach treningów efekty będą na tyle zadawalające, iż przy stosownej, zdrowej diecie nie musisz nawet pomyśleć o suplementach. Twój ustrój w owym czasie powinien w pełni wykorzystać swój potencjał, wraz z ubiegiem czasu kiedy staniesz się bardziej zaawansowanym pakerem, możesz rozważyć odżywki na masę. Niezwykle często zdarza się iż młodzi adepci kulturystyki sięgają po suplementy jako substytut zróżnicowanego jadłospisu -zobacz ofertę na Jest to duży błąd bowiem odżywki w żadnym razie nie zamienią zbilansowanej diety, jak już wcześniej wspominałem bardziej rozpatrujemy je jako uzupełnienie naszych posiłków -strona internetowa. Dla przykładu kiedy nie mamy czasu przyrządzić posiłku po treningu, robimy prędki shake białkowo – węglowodanowy + monohydrat kreatyny aby dostarczyć nieodzownych odżywczych składników do ciała, aby zabić katabolizm.
Dieta kulturysty w ogóle nie musi być katorżnicza oraz bezbarwna, istnieje dużo artykułów które są zdrowe oraz warto umieścić je w swoim jadłospisie w opcjonalnych potrawach.

Jeden z najistotniejszych aspektów to jedzenie pięciu mniejszych potraw dziennie, nie zaś trzech dużych, dzięki temu nasza dieta stanie się w wyższym stopniu zróżnicowana, nasz metabolizm będzie funkcjonował poprawnie, więcej składników odżywczych zostanie dostarczona do mięśni.