Żeby rzucić palenie, trzeba mieć dużo uporu a także głęboką motywację. Rzucenie palenia nie będzie proste. Nikotyna powoduje silne uzależnienie.
Jest parę metod na to, jak rzucić palenie.

kurz

Autor: David Huang
Źródło: http://www.flickr.com

W trakcie zrywania z nałogiem należy zająć czymś ciało oraz umysł. Można zacząć chodzić na siłownię, biegać czy też pływać. W przypadku silnej chęci sięgnięcia po papierosy, miej w pobliżu sok ze świeżych owoców czy też miętusy. Po pierwsze, trzeba tego bardzo pragnąć. Jest to pierwsza i mimo pozorów najważniejsza zasada. motywacja, ażeby skończyć z nałogiem musi być głęboka. Powinniśmy sporządzić bilans zysków, które osiągniemy po uwolnieniu się od nałogu jak też strat, które poniesiemy, jeśli będziemy w dalszym ciągu palić. Dowiedz się, jakie są efekty palenia. Należy pamiętać, że palenie powiększa niebezpieczeństwo wystąpienia zawału serca oraz udaru mózgu. Rzucenie palenia pomoże polepszyć kondycję fizyczną, zlikwiduje poranny kaszel, zwiększy odporność na różnego typu infekcje, obniży możliwość zachorowania na nowotwory.

Ciekawe informacje o tym obszarze tematycznym zdobędziesz w różnorodnych serwisach, lecz znacząca witryna jest jedynie jedna! Sprawdź nas!

Żeby prędzej rzucić palenie, pomyśl o formie swoich włosów oraz skóry. Usuń z najbliższego otoczenia papierosy a także wszelkie utensylia takie jak na przykład maszynki do robienia papierosów.

Poszukaj pomocy w rodzinie, wśród przyjaciół, współpracownikach. Przekonaj ich, ażeby powstrzymywali się od palenia w twojej obecności oraz nie częstowali cię nim. Uzależnienie (sprawdź również odwyk Śląsk) od nikotyny to nie zwyczajny nawyk. Nie kapituluj – co jakiś czas próbujesz skończyć z nałogiem, ale nałóg znów wraca? Nie poddawaj się .

Nikotyna potrafi wywołać dość głębokie uzależnienie. W trakcie rzucania palenia, możesz poczuć głód nikotynowy i silną potrzebę sięgnięcia po papierosy. Zajmij się czymś, aby nie myśleć o paleniu.