Jak ćwiczyć, aby zyskać zamierzone rezultaty

Ćwiczenia na siłowni są w dzisiejszych czasach znacząco rozmaite jak również mogą posiadać różnorodne cele. Chociażby treningi na rzeźbę mogą nieco się różnić od zwykłych ćwiczeń siłowych. W chwili wystąpienia różnorodnych pokus w postaci smacznych, ale tuczących deserów, tłustych czipsów czy przeleżenia połowy dnia w łóżku należy zadbać o własną kondycję jak również sylwetkę.

dobrze zbudowany mężcyzna

Autor: vic fabe
Źródło: http://www.flickr.com
W takim celu najcudowniej się dowiedzieć, czego odpowiednio się po ćwiczeniach spodziewa – wyrobienia pięknej rzeźby, masy, bądź po prostu bycie silniejszym? W zależności od oczekiwań warto robić przeróżne ćwiczenia z zmienną częstotliwością.

Treningi na siłę nie są rekomendowane osobom, które dopiero zaczynają własną przygodę ze siłownią, ponieważ koncentrują się one na ćwiczeniu z jak największymi ciężarami.

Sprawdź bogate w treść przydatne informacje, zawierające przydatne dane na omawiany wątek – kliknij więc tutaj i poznaj wiadomości, które Cię fascynują.

Używa się przede wszystkim sztang i hantli uzupełnionymi zwykłymi ćwiczeniami – dla przykładu przysiadami czy martwymi ciągami. Tego rodzaju trening powinien mieć niewielką liczbę powtórzeń – największa ich ilość to 8, a da się nawet tylko jeden raz powtórzyć, by uzyskać odpowiedni, upragniony efekt.

Z oczywistych przyczyn ciężary warto stopniować w miarę rozwoju treningu.

Jeżeli w znajdującym się tutaj wpisie nie ma interesującej Cię informacji, to kliknij ten link i zobacz sam (http://147break.waw.pl/) inny tego typu materiał.

Po 4-12 tygodniowych ćwiczeniach koniecznie trzeba zrobić kilkudniową przerwę oraz dopiero wtedy wrócić, a w celu uniknięcia przeforsowania się nie powinno się trenować więcej, niż 5 razy tygodniowo. Dieta powinna zapewniać dobre proporcje białka, węglowodanów oraz tłuszczów – nie należy jednak z białkiem przedobrzyć, ponieważ jego nadmiar sprawia problemy z nerkami oraz wątrobą.

Należy jeść 1.5 – 2 gramów białka na kilogram wagi ciała, odpowiednim uzupełnieniem diety są ryby bądź olej lniany – kwasy tłuszczowe omega-3 jak najlepiej wpływają na rozwój mięśni. Po treningu warto zjeść lub wypić coś słodkiego, inaczej organizm może rozpocząć czerpać energię z tkanki mięśniowej. Potrzebne produkty w diecie kulturysty odnajdziesz w tym źródle.

trening

Autor: Stewart Chambers
Źródło: http://www.flickr.com

Treningi na masę też powinny skupiać się na martwych ciągach, ale ich przebieg musi wyglądać innym sposobem, niż trening na siłę. Najlepiej robić większe przerwy pomiędzy seriami – zamiast dwóch minut lepiej zaczekać 3,5 – wtedy mięśnie lepiej się regenerują po mikrourazach, a dzięki temu prościej ćwiczyć ze znaczniejszymi ciężarami.

Nie powinno się też robić zbyt wielu powtórzeń – najwyżej 3 w serii; sam trening powinien zawierać od 6 do 8 ćwiczeń na drobniejsze partie mięśni a, także 10-12 na większe kilku mięśniowe (czyli chociażby biceps, triceps, brzuch). Dieta powinna zapewniać w przybliżeniu tyle białka, ile w okresie ćwiczeń na masę, lecz najwięcej kalorii powinny zawierać dwa posiłki: ten tuż po treningu jak również śniadanie.

Z kolei trening na rzeźbę trzeba skupić na częstotliwości, różnorodności a, także sile ćwiczeń – tu można trenować nawet 6 razy w tygodniu. Ćwiczenia powinny być długotrwałe, ale również należy unikać przetrenowania, ponieważ zatrzymuje ono rozwój mięśni. W przypadku gdy chcesz zacząć trenować wypróbuj takie plany treningowe.

, , , , , ,

Related posts

Bądź aktywny zimą a więc zadbaj o własne ciało

Zima to okres, w którym możemy się skupić na przygotowaniu naszego naszego organizmu i sylwetki na sezon letni. Któż z nas nie chciałby bowiem pochwalić się na plaży wyrzeźbioną, zadbaną i muskularną sylwetką? Jeżeli pragniemy dobrze wyglądać w okresie letnim, wypada już dzisiaj zacząć od zmiany nawyków żywieniowych, rozplanowanie odpowiedniego treningu oraz zakup wejściówki na basen i siłownię.
Kluczem do sukcesu jeżeli rozważamy jako cel pracę nad ogólną kondycją i świetnie prezentującą się sylwetką jest odpowiednio przygotowany, mocny trening skrojony do naszych możliwości oraz zdrowa i pełnowartościowa dieta.

Skuteczne formy zdobywania środków na biznesowe pomysły, zalety i wady crowdfundingu.

Wiele osób mając świetny pomysł na swój biznes staje przed bardzo dużym problemem, w jaki sposób zdobyć na to środki. Niektórzy inwestują zebrane wcześniej pieniądze lub będą się posiłkować różnego rodzaju kredytami i pożyczkami. Lecz oszczędności niekiedy mogą nie wystarczyć, a pieniądze, które się pożyczy będzie trzeba kiedyś oddać, i to ze sporymi odsetkami.

Korki Nike młodych piłkarzy

Niestrudzona pogoń za ideałem nareszcie dobiegła końca. Zupełnie nowa seria juniorskich korków Nike została zaprojektowana, dla tych którzy kontrolują grę od początkowych minut spotkania do samego końca meczu. Buty piłkarskie Nike Junior posiadają asymetryczny system sznurowania, który tworzy większą strefę uderzenia oraz kontrolowania piłki, zapewniając zabójczą skuteczność gry.

Jak wygląda sprawa z treningiem rano? Co warto wiedzieć o tej tematyce? O jakich sprawach pamiętać, żeby mieć z tego korzyść?

Wiele osób myśli nad sensownością biegania rano. Tak zwany poranny trening ma tylu samo zwolenników, co wrogów. Część więc mówi iż można tak ćwiczyć, a pozostali, że wręcz przeciwnie. Co ciekawe każdy po trochu ma racji. Pamiętajmy, iż każdy z nas jest inny i nie ma jedynej sensownej odpowiedzi, która mówi tak albo nie dla tego typu treningu. Niemniej, warto rozwiać określone niejasności.

Rzeczy potrzebne podczas różnych ekspedycji

Nadchodzą chłodniejsze dni i wielkimi krokami przybliża się zima. Poszukując w sklepach ciepłych kurtek, swetrów, lub czapek, nie powinno się zaniedbywać innej istotnej części konfekcji, a mianowicie rękawiczkach.

Latest posts

Skuteczne formy zdobywania środków na biznesowe pomysły, zalety i wady crowdfundingu.

Wiele osób mając świetny pomysł na swój biznes staje przed bardzo dużym problemem, w jaki sposób zdobyć na to środki. Niektórzy inwestują zebrane wcześniej pieniądze lub będą się posiłkować różnego rodzaju kredytami i pożyczkami. Lecz oszczędności niekiedy mogą nie wystarczyć, a pieniądze, które się pożyczy będzie trzeba kiedyś oddać, i to ze sporymi odsetkami.

Bądź aktywny zimą a więc zadbaj o własne ciało

Zima to okres, w którym możemy się skupić na przygotowaniu naszego naszego organizmu i sylwetki na sezon letni. Któż z nas nie chciałby bowiem pochwalić się na plaży wyrzeźbioną, zadbaną i muskularną sylwetką? Jeżeli pragniemy dobrze wyglądać w okresie letnim, wypada już dzisiaj zacząć od zmiany nawyków żywieniowych, rozplanowanie odpowiedniego treningu oraz zakup wejściówki na basen i siłownię.
Kluczem do sukcesu jeżeli rozważamy jako cel pracę nad ogólną kondycją i świetnie prezentującą się sylwetką jest odpowiednio przygotowany, mocny trening skrojony do naszych możliwości oraz zdrowa i pełnowartościowa dieta.

Bank spermy wszystko uważnie sprawdza

Jeśli chcemy korzystać z cudzych komórek jajowych, albo z obcej spermy, bo jedynie tak będziemy mieli szansę wypełnić swe plany o dziecku, to powinniśmy zaznaczyć o paru sprawach.

W jaki sposób wybrać dobrą aptekę?

Przed tym dylematem staje każdy z nas – i nie jedynie w przypadku, kiedy nagle zachorujemy. Oferta farmaceutyczna jest obecnie niezmiernie bogata.
Niektórzy być może nie przywiązują ogromnej wagi do tego, w jakiej aptece zaopatrują się w lek, lecz może to być ogromny błąd.

Sportowa rodzina, to szczęśliwa rodzina!

Wolny czas spędzają na wspólnym joggingu i przy basenach. Dla aktywnej rodziny, weekend przed telewizorem to strata czasu. Dla nich liczy się ruch, a swoim entuzjazmem pragną zarazić swoje latorośle. Ogromne znaczenie ma też należyty wybór dyscypliny sportowej, którą wszyscy będą mogli uprawiać z wielką frajdą. To może być: jazda na rowerze, jazda na rolkach czy piesze wędrówki.